از کجا معلم برای تدریس خصوصی در مشهد بگیرم؟

از کجا معلم برای تدریس خصوصی در مشهد بگیرم؟

یکی از راه‌حل‌های مقابله با افت تحصیلی دانش‌آموزان مخصوصا در مقطع ابتدایی، گرفتن معلم خصوصی است. در مقاطع دیگر مانند دبیرستان و دانشگاه نیز اگر نگران پیشرفت تحصیلی خود هستید می‌توانید کلاس خصوصی بگیرید.

والدین دانش‌آموزان همواره نگران تحصیل فرزند خود هستند. خواه این فرزند دانش‌آموز دبستان باشد یا سال دوم دانشگاه. آن‌ها نگران انگیزه تحصیلی، اعتماد به نفس در پرسش و پاسخ‌های کلاسی و آمادگی امتحان فرزندان خود هستند. به همین سبب به تدریس خصوصی به چشم یک راه نجات نگاه می‌کنند.

پیدا کردن معلم خصوصی در مشهد شاید به اندازه پیدا کردن معلم در تهران راحت نباشد، اما نگران نباشید. در این مقاله قرار است هم بفهمید از کجا معلم برای تدریس خصوصی در مشهد بگیرید و هم با ویژگی‌های یک معلم خوب آشنا شوید. در نهایت بهترین معلم خصوصی‌های مشهد را به شما معرفی می‌کنیم.

راهنمای پیدا کردن معلم خصوصی موفق در مشهد

از کجا معلم برای تدریس خصوصی در مشهد بگیرم؟

برای آنکه بتوانید معلم خوب را از میان چندین معلم تشخیص دهید، نیاز به یک راهنمایی کلی دارید. یک راهنمایی کلی در مقاله سایت The Balance تحت عنوان بررسی گام‌های پیدا کردن معلم خصوصی موفق در ایالات متحده، آمده است. باتوجه‌به این مقاله می‌توان فهمید یک معلم خوب باید مهارت‌های آموزشی و ارتباطی خوبی داشته باشد که در ادامه بررسی می‌شوند.

سطح دانش و تجربه ارتباط با شاگردان مختلف

اولین مهارت لازم برای یک معلم خصوصی خوب، میزان تحصیلات خود او و تعداد دانش‌آموزان موفقی است که با او کلاس خصوصی داشته‌اند. مقاله بررسی مهارت‌های لازم برای یک معلم خصوصی فیزیک موفق در آمریکا که در سایت Wyzant منتشر شده است به این مهارت‌ها می‌پردازد.

به نقل از این مقاله معلمی در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان یا دانشجویان خود موثر خواهد بود که بتواند با آن‌ها ارتباط مثبت برقرار کند. این ارتباط از نیاز دانش‌آموز نشات می‌گیرد. نیازی که به کمک آن معلم برنامه آموزشی خود و برنامه درسی دانش‌آموز را به‌درستی می‌چیند تا به نحو احسن پاسخگوی شاگردش باشد.

انتخاب روش های تدریس منطبق با نیاز

معلمی خصوصی باید پس از شناخت و درک نیاز شاگرد و محصل به انتخاب روش تدریس مناسب بپردازد. همچنین باید روش‌های آموزشی خود را به‌روز و منطبق با آخرین متدهای تدریس روز دنیا نگه دارد تا کسب‌وکارش رونق بیشتری بگیرد. به این موضوع در مقاله راهنمای جامع برای شروع یک کسب‌وکار تدریس خصوصی فیزیک در ایالات متحده، منتشر شده در سایت TutorMe اشاره شده است.

روش‌های تدریس نوین می‌توانند انواع زیر باشند:

  • تدریس فعالیت محور به‌صورت ترکیب تدریس عملی و توضیحی مناسب برای دانش‌آموزان دبستانی.
  • روش توضیحی و تفهیم عمیق که بیشتر برای دانش‌آموزان مقاطع دبیرستان و دانشگاه مناسب است.
  • تدریس به شیوه پرسش و پاسخ برای رفع اشکال و انجام تکالیف.
  • روش تدریس نمایشی به همراه بازی و سرگرمی که برای کودکان با اختلالات یادگیری و بیش‌فعالی بسیار مناسب است.

هر یک از این روش‌ها زمانی که نیاز فرد مشخص شود، با بکارگیری صحیح، نتایج شگفتی خواهد داشت.

هزینه تدریس خصوصی در مشهد

زمانی که از مربیان و مدیران دانش‌آموز خود در مدارس مشهد می‌پرسید از کجا معلم برای تدریس خصوصی در مشهد بگیرم؟ احتمالا ابتدا از شما می‌پرسند چه مقدار می‌خواهید هزینه کنید. شاید این سوال جالب و خوشایندی نباشد، اما به هر حال یک عامل تعیین کننده خواهد بود.

با‌این‌حال همیشه گران‌ترین معلم‌ها بهترین معلم‌ها نیستند. برخی معلم خصوصی‌ها با دریافت هزینه‌هایی به مراتب کمتر از معروفترین‌ها، بهترین تدریس و نتیجه را ارائه می‌کنند. دو عامل قبلی یعنی مهارت و دانش معلم بیشتر از هزینه‌ای که دریافت می‌کند روی موفقیت و رضایت دانش‌آموز تاثیرگذار است.

بهترین معلم ها برای تدریس خصوصی در مشهد

درحال‌حاضر برای پیدا کردن معلم برای تدریس خصوصی در مشهد، چند پلتفرم آنلاین وجود دارد. پلتفرم‌هایی که کار را برای والدین و دانشجوها راحت می‌کنند و دیگر نیاز به جستجوی کلامی بین مدارس و آموزشگاه‌ها نیست.

پلتفرم‌های آنلاین شامل ایران مدرس، استاد سلام، تدریس خصوصی و استادبانک هستند. این پلتفرم‌ها، مخصوصا استادبانک مهمترین سوال شما که از کجا معلم برای تدریس خصوصی در مشهد بگیرم را پاسخ می‌دهند. در ادامه به کمک استادبانک 3 نفر از بهترین معلم‌های خصوصی مشهد را معرفی می کنیم.

سیده اشرف نبوره؛ فیزیک آسان

خانم سیده اشرف نبوره با داشتن مدرک دکترای فیزیک می‌تواند این درس را به مبحثی شیرین برای دانش‌آموزان تبدیل کند. خانم نبوره 3 سال در آموزش و پرورش در مقطع دبیرستان و یک سال در دانشگاه علم و فرهنگ مشهد، فیزیک و ریاضی تدریس کرده است.

خانم نبوره به کمک روش‌های تدریس نوین و به‌روزترین متدهای آموزشی، یادگیری و تست‌زنی دانش‌آموزان مخصوصا پایه دوازدهم را آسان می‌کند. برای فهم بهتر مباحث نیز آزمایشات کتاب فیزیک را عملی با دانش‌آموزان انجام می‌دهد. یک ساعت و نیم کلاس خصوصی با ایشان 465 هزار تومان است.

فریده صفدری؛ برنده 2 بار جایزه برترین استاد در استادبانک

خانم فریده صفدری معلم 5 ستاره استادبانک است که تا اینجا 1720 جلسه موفق طی 3 سال همکاری با این مجموعه پیش برده است. خانم صفدری «ریاضی متوسطه اول»، «ریاضی دبیرستان و کنکور»، «دانشگاهی» و «نرم‌افزارها» تدریس خصوصی می‌کند.

تجربه تدریس خانم صفدری فقط به کلاس‌های خصوصی محدود نمی‌شود و ایشان سابقه 6 سال تدریس در آموزشگاه‌های رانا ، رادمان و نوبنیاد را نیز دارد. هزینه 90 دقیقه کلاس خصوصی با خانم صفدری 590 هزار تومان است.

سیده محدثه حسینی نژاد؛ برترین معلم ابتدایی در استادبانک

خانم حسینی نژاد می‌تواند دروس ابتدایی را به شیوه‌های خلاقانه به فرزند شما آموزش دهد. او از علوم و ریاضی گرفته تا روانخوانی و نگارش املایی را می‌تواند تدریس کند. خانم حسینی نژاد آموزش ابتدایی را به صورت حرفه‌ای و با تمرکز بر کتاب کارهای EQ و IQ پیش می‌برد. همچنین با نقاشی و شعرخوانی به کودک انگیزه درس خواندن می‌دهد.

خانم حسینی نژاد بیش از سه سال است که با مجموعه استادبانک همکاری دارد. طی این مدت 1597 جلسه موفق برگزار کرده و برای هر 90 دقیقه کلاس 263000 تومان دریافت می‌کند.

استادبانک؛ پاسخ سوال از کجا پیدا کردن معلم برای تدریس خصوصی در مشهد

استادبانک بزرگترین شبکه ارتباط معلم‌ها و شاگردها در ایران است. بانک کاملی از اطلاعات معلم‌های خصوصی از سراسر ایران در این پلتفرم جمع‌آوری شده است. به کمک این بانک اطلاعاتی کافی است رزومه و نظرات شاگردان پیشین هر معلم را بخوانید و معلمی که بیشتر از همه می‌پسندید را انتخاب کنید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت پرشین استار مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده