انشا زیبا در مورد توانایی های من (کلاس سوم)

انشا زیبا و خواندنی در مورد توانایی های من برای کودکان، نوجوانان و دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم

انشا درباره توانایی های من
انشا درباره توانایی های من

همه ما انسان ها یک سری توانایی ها و یک سری ضعف هایی در درونمان داریم که این باعث تفاوت بینمان می شود، عده ای توانایی های بیشتری دارند عده ای هم ضعف های بیشتری دارند، اما چیزی که مهم است این است که آدم ها با تمام ضعف ها و توانایی هایشان زیبا هستند.

من هم به عنوان یک انسان یک سری ضعف ها و توانایی هایی دارم که می خواهم یک سری از توانایی هایم را برای شما بنویسم، من فکر می کنم بزرگ ترین و مهم ترین توانایی من در زندگی توانایی نه گفتن است.

من هرگاه که بدانم انجام کاری برایم سخت است و یا انجام آن ممکن است من را در مسیر اشتباهی قرار دهد به راحتی نه می گوییم و همیشه سعی می کنم تصمیمی را بگیرم که برایم مشکلی به وجود نیاورد.

من همیشه سعی می کنم در شرایط و موقعیت های مختلف بهترین تصمیم را بگیریم و تصمیمی را بگیریم که برای زندگی و آینده ام تاثیر خوب و مثبتی داشته باشد و فکر می کنم که این هم یک توانایی بزرگ در درون من باشد.

از دیگر توانایی های من ورزش کردن است من خیلی به سلامتی ام اهمیت می دهم و در ورزش والیبال خیلی توانایی و مهارت دارم و آن را به طور حرفه ی انجام می دهم و دنبال کردن یک ورزش به طور مداوم و داشتن پشت کار خیلی توانایی می خواهد و من تمام تلاشم را می کنم که روز به روز بیشتر در آن پیشرفت کنم.

از دیگر توانایی های من که فکر می کنم خیلی مهم است و در آینده ام بسیار تاثیرگزار است این است که باهوش هستم و درسم خیلی خوب است، من توانایی زیادی در یادگیری دارم و درس هایم را به راحتی متوجه می شوم و همیشه درس هایم را به خوبی می خوانم.

من در درس ریاضی مهارت بسیار زیادی دارم و اعداد و ارقام را به راحتی یاد می گیریم و فکر می کنم که این یک مهارت و توانایی است در درون من که در آینده می تواند من را به موفقیت برساند.

هدف من در زندگی این است که روز به روز توانایی هایم را ارتقا دهم و توانایی های بیشتری کسب کنم چرا که داشتن توانایی باعث عزت نفس و اعتماد به نفس در درون آدم می شود و احساس مفید بودن به آدم می دهد که خیلی برای من لذت بخش است.

توانایی های هرکسی متفاوت است، یکی در زمینه هنر توانایی دارد یکی در زمینه ورزش توانایی دارد و هزاران توانایی دیگر در وجود هزاران نفر وجود دارد،  داشتن این تفاوت ها است که آدم ها را در کنار هم قرار می دهد و زندگی را لذت بخش می کند و همه ما انسان ها باید به توانایی ها و حتی ضعف های یک دیگر احترام بگذاریم.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده